متن های عاشقانه

هر کی عاشقه بیاد تو

متن های عاشقانه

هر کی عاشقه بیاد تو

اگر لبخند بزنم

اگر لبخند بزنم و باورت نکنم

دیر یا زود از این رویا بیدار میشم
تلاش نکن من نشکستم
من اون دروغم که به خاطر تو زنده م
پس قایم نشو و بیا
ناگهان میفهمم که خواب نیستم
من هنوز اینجام

شوکه ام…

نفس کشیدن منو میشنوی؟

من درون خودم منجمد شدم.

I froze inside myself

من تلاش میکنم برای لمس تو

نمیخوام!

I Long to be like you
Lie cold in the ground like you

Understanding Me?

فریاد می خوام شکایت کنم از اون بالا ...چرا ناگهانی ! ..چرا؟ بگم دلم برات تنگ شده....اونقدر زیاد که..!....هنوز وقتی دلم میگیره میام پیش تو

Hide from you

اَه.... تلخ ..گس!!! مرگ !!!!!

دخترک فریاد زد Dad!!

دخترک دیگه نمی تونست دستای مهربونشو تو دستای سردش محکم لمس کنه!!دیگه کسی نبود بغلش کنه ! دخترک هم از همه شکایت کنه ! توی بغل اون خودشو رها کنه و امن باشه !دیگه بازوهای قدرتمند و مردونه ای هم نبود !که اونو نوازش کنه و با حرفهای قشنگش دخترک رو آروم کنه دست به موهای بلند و سیاهش بکشه !

I long to be like you
Lie cold in the ground like you

اینجا تاریکه!!!

شمع میخوام.....دستمو میذارم روی سنگ از زیر این همه خاک گرمیبدنتو حس میکنم.....فریاد میزنمنفس میکشه

I hate me
For Breathing Without You

I''''m Not Grieving For You!!

الان دیگه 6 تا خزونه که با هزارتا سواله بی جواب گذاشتیوو رفتی !

So I''''m Tired !


یک دقیقه سکوت میکنم !

I breathe deep and cry out

پ.ن: احتیاجی به ترحم و دلسوزی هیچکس نیست.

پ.ن: Do Not Pity Them ! Her Face is Without laughter

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد