متن های عاشقانه

هر کی عاشقه بیاد تو

متن های عاشقانه

هر کی عاشقه بیاد تو

می خواستم زندگی کنم

می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند
ستایش کردم گفتند خرافات است

                                           

گریستم گفتند بهانه است
خندیدم ، گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم

DO0OSTIII

ye ro0zZ behem go0ft : mikham bahat do0s beshammm akhe mido0nnii man inja kheili tanhamm..behesh labkhand zadamo0 go0ftam:are mido0nam fekre kho0Be manam kheili tanham..ye ro0z Dge behem go0ftt:mikham ta abad bahat bemo0nam akhe mido0nii man inja kheili tanhamm.....behesh labkhand zadamo0 go0ftam:are mido0nam manam kheiliii tanhamm.....ye ro0z Dge behem go0ft:mikham beram ye jaye do0r jayi ke hich mozahemi nabashe vaghT hame chi hall sho0d to0am Ba onja akhe mido0ni man inja kheili tanhamm.....behesh labkhand zadamo0 go0ftammm:are mido0nam manam kheili tanhamm....ye r0oz to0 name baram neveshtt:man inja ye do0st peyda kardamm akhe mido0ni man inja kheili tanham.....barash ye labkhand keshidamo0 ziresh neveshtam :are mido0nam manam kheili tanham.....yero0z Dge to0 name baram neveshtt:man gharare ba in do0stam ta abad zendegi konam akhe mido0ni man inja kheili tanhamm...manam ye labkhand ziresh keshidamo0 neveshtam:are mido0namm manam kheili tanhamm...halla Dge on tanhaa nisto az in babat kho0shalamm va chizi ke Bshtar az on kho0shalam mikoneee ine keee hano0z nemido0nee ke man kheili kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tanhhhaamm!

نمی دونم چرا همیشه خیلی زود دیر میشه .......

تا میای از لحظه هات استفاده کنی زود تموم می شن ، تا می یای از خوشحالیات و خوشی هات لذت ببری زود تموم میشن و روز غم میاد. نمیدونم چرا تا یکی میمیره تازه یادمون می افته که چه قدر دوستش داشتیم و خودمون خبر نداشتیم . نمی دونم چرا فکر می کنیم ادمایی که دورو برمون هستند خیلی بدن  و همه ادم های پستی هستند،چرا تاحالا توی ایینه به خودمون نگاه نکردیم ،چرا یه لحظه به کارایی که انجام میدیم فکر نمی کنیم ....

شاید ما هم یکی از همون ادم های پست باشیم چرا همیشه فکر می کنیم همه دارن به ما خیانت می کنن،همه دارن دلمونو میشکنن، چرا یه لحظه فکر نکردیم که تا حالا خودمون چند تا دل شکستیم ،تاحالا شده بشینیم به دردو دل ادما گوش بدیم ،چرا همیشه فکر می کنیم که تنها ما هستیم که هزار و یکی مشکل داریم . چرا همیشه دنبال دو تا گوش می گردیم. تاحالا شده بشینیم با خدا صحبت کنیم بدون اینکه چیزی ازش بخوایم،چرا همیشه تا یه مشکل پیدا میکنیم یاد خدا می افتیم ... اخه ماها چرا اینجوری شدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای کاش یه خورده به کارامون فکر می کردیم.....

خیانت

من مانده ام!
واقعا مانده ام..
مگر می شود؟!
دوستی که به این شدت خیانت می کند،..
شب،
با کمال خونسردی،
SMS بدهد: سلام عزیزم، خوبی؟ تو را دلتنگم،..
و من با کمال آرامش او را پاسخ دهم:اگر حالم خوب بود ، جواب تو را نمی دادم!!
و او زنگ بزند..
و من،
در تمام مدت،
سعی کنم آرامش خود را حفظ کنم،
تا فریاد نزنم:که پَست تر از تو، خود تویی!!
و همین ،
باعث شود،..
که او بیشتر احساس کند من نمی دانم!
و راحت تر،
به چاپلوسی بنشیند!

منتظر بودی

هنوز نمیدونم منتظر بودی چه اتفاقی بیفته ،

اینکه دلم تنگ میشد کافی نبود .

اینکه دیگه تو اتاق عروسکام

پشت تنهاییم

زیر بالش خیس از گریه م

هوای تازه ندارم

دیگه کافی نیست .

نه عزیز دلم !

چشمام

دید که چه جوری احساس ِ بچه گانه م زمین خورد !

دید که شیشه ی اعتماد ِعجیبم به تو ترک خورد !

میبینی ؟

گستاخ شدنم رو !