متن های عاشقانه

هر کی عاشقه بیاد تو

متن های عاشقانه

هر کی عاشقه بیاد تو

ببخش

ببخش ........ببخش که دوریت حتی قطره اشکی برایم نداشت.بغض من که هیچ چه حقیر بود دوستی تو.......دوستی با تو.......چه ساده بود احساس من.......آری ساده بود ومن آن سادگی را برادر حماقت نامیدم آمدنت مسخره بود و رفتنت مسخره تر........بگذار دور از هم دمی بنشینیم و به سخره ی این نا روزگار یک دل سیر بخندیم.....راست می گفتند که تحمل تنهایی از گدایی عشق رواتر است تنهایی این روزها چه قیمتی دارد و من را بگو که چه ارزان تنهایی ام را با همکناری نا همراهی چون تو تاخت زدم.......ببخش مرا که روزهای با تو بودن خاطره ای برایم بر جا نگذاشت........ببخش که پر از حسرت بود روزگارمان.حسرت دمهای خوش که نداشتیم هیچ دلت خوش نباشد هرگز........آسوده نباشی.........خنده هایی که تو میخواستی در بستر هر فاحشه ای یافت می شود و آن ناز و طنازی هم که میگویی کار هر هر جایی خیابانیست......گیرم که خیابان هایش بالا و پایین بسیار داشته باشد ببخش مرا که در آینده این همه ناباوری حتی کلمه ای هم به خوشی درباره ات نخواهم گفتنبودنت یک آن بود و بس.....آن یک لحظه هم گمان مبر که برای تو بود.......برای خودم بود.......که همیشه برای خودم است.......این دقایق همیشه برای خودم هستند که مبادا از پا بیفتم.........که تو مرا از پا افکندی.....و چه حقیرند افکارم این روزها که نگران تنهایی خود هستم حرمت لحظه ها را پاس میدارم........چه بخواهم و چه نخواهم روزگارم با تو سپری شده و قدر این روزها را باید دانست شاید زمان نشانم دهد اندک تاثیری که بر سرنوشتم داشتی و فقط به این داشته و ناداشته هاست

نظرات 6 + ارسال نظر
fatemeh85.blogfa.com چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ http://fatemeh85.blogfa.com

سلام وب جالبی دارید.لطفا ادامه دهید.موفق باشید

تنها پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.bushfe.blogfa.com

خوشم اومد مرسی

M جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ق.ظ http://nudnik.blogfa.com

nice

خوبین ؟

با تبادل لینک موافقین ؟

سینا سینوی یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ق.ظ http://sinawi.blogfa.com/


از اون لحاظ!

مسافر سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ق.ظ http://www.mosafer-ea.blogfa.com

سلام مرجان خانومی
وبلاگت در نهایت سادگی که داره خیلی پر معناست
خیلی خوشم اومد
اگه دوست داشتی به منم سر بزن
در مورد تبادل لینکم میتونی منو با نام مسافر لینک کنی
تو قسمت نظرات بگو با چه اسمی لینکت کنم
مواظب خودت باش
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,..______________ .,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ .___.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_ .____. _,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, .__, _$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ * ,,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$** ____________** $$***,,
____,; *___ _.*__________________*___ *,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ **,,,,

شاهین شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام دوسته من چطوری
دارم نوشته هاتو یکی یکی میخونم خیلی جالبن
بابا هنر مند به قیافت نمیخورد اینکاره باشی
خیلی قشنگن حال کردم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد