متن های عاشقانه

هر کی عاشقه بیاد تو

متن های عاشقانه

هر کی عاشقه بیاد تو

داستان متحول شدن یک پسر (قابل توجه دختر خانومها )

روز اول ------------------ پسر : سلام دختر : سلام پسر : چطوری؟ دختر : بد نیستم مرسی هفته اول--------------- پسر : سلام دختر : علیک سلام . پسر : چطوری؟ دختر : بد نیستم مرسی . تو چطوری ؟                                                                                                      هفته دوم---------------- پسر : سلام دختر : علیک سلام . چطوری؟ پسر : قربانت . بد نیستم . تو چطوری ؟ دختر : مرسی ... خوبم.                                                                            ههفته سوم ---------------- دختر : سلام ^^^^ پسر : سلام . چطوری ؟ خوبی ؟ دختر : مرسی خوبم . خیلی خوبم . ویک نگاه معنی دار به پسر .                                                          هفته چهارم ---------------- دختر : سلام عزیرم چطوری ؟ خوبی ؟ پسر : سلام عزیز دلم . مرسی . بد نیستم . تو چطوری ؟ دختر : مرسی . میدونی ؟ یه چیزی می خوام بهت بگم . نمی دونم الان بگم یا بعد ؟ پسر : بگو عزیزم . دختر : نه ... حالا زوده .... باشه بعد !                       

هفته پنجم
----------------- 
دختر : سلام عزیزم . چیزی که دفعه پیش میخواستم بهت بگم این بود که دوستت دارم ... عاشقتم ... زندگی بدون تو برای من هیچ معنی نداره . تمام آینده خودم رو با تو می بینم . اگر تو نباشی زندگی برای من هیچه !!!!
وکلی دیگه از این حرفهای پوچ و صد من یه غاز ! و پسر باور می کنه !!!
.
.
.
 
هفته ششم
------------------
.
.
.
پسر : امروز یه دختری تو خیابون امد ازم آدرس پرسید , منم ...
دختر : دیگه چی ؟ دلمو شکستی ! تو که میدونی من چقدر حسودم ! چرا این کارو کردی ؟
پسر : من که کاری نکردم ... فقط جواب سوالشو دادم !
دختر : یه قول به من میدی ؟
پسر : آره
دختر : قول بده دیگه با هیچ دختری حرف نزنی .
پسر : باشه عزیزم . قول میدم !!!
....
....
....
روابط سالم صمیمی و رمانتیک و نه [...] ادامه دارد .
....
 
ماه هجدهم
------------------
....
....
....
دختر : برام خوستگار اومده !
پسر : غلط کرده ...
دختر : چرا ؟ خوب طوری که نیست . اونم بالا خره آدمه !
پسر : ما کلی قرار مدار با هم داشتیم , حالا میخوای انو بذاریش جای من ؟
دختر : یه چیزی رو میدونی ؟ اون هیچوقت نمی تو نه جای تو رو بگیره !
پسر : من چیکار کنم ؟
دختر : نمی دونم ! فقط به من فکر نکن ! من اگه بدونم تو به من فکر می کنی یه آب خوش از گلوم پایین نمیره !!!ببین , برو زودتر زن بگیر !!!
پسر : حسودیت نمیشه ؟
دختر [در فکر و خیالش ] : من میدونم چرا !!!
...
...
بعدش مدتی پسر از خاطرات خوش گذشته میگه و دختر هم برای خالی نبودن عریضه سنت آبغوره گیری رو اجرا میکنه ! ; )
....
دوران خوش دختر و دوران تحول پسر میشه !
....
دید پسر نسبت به دختر عوض میشه , قلبش نسبت به واژه هایی از قبیل دوستت دارم , عاشقتم , زندگی بدونه تو برام هیچه , و بقیه واژه های زیبا ولی پوچ اینطوری مقاوم میشه !
         ^^^^^^^^^
سبک زندگیش عوض میشه و خیلی تحولات دیگه ... !
 
                        ***************************************
 
حالا اگر در آینده مورد مشابهی برای پسر پیش بیاد :
 
روز اول
---------------
پسر : سلام
دختر : سلام
پسر : میای خونمون ؟
دختر : نه !
پسر : مگه به من اعتماد نداری ؟
دختر : چرا ... ولی خووووب !
...
در اینجا پسر مراسمی موسوم به مخ زنی را انجام میده و البته موفق هم میشه .
 
( علت موفقیتش بلد بودن انبوهی حرفهای پوچ و صدمن یه غازه که تازگی از دختر یاد گرفته و برای مخ زنی کاربرد بسیار دارد ! )
 
پسر : تو که میدونی من چقدر دوستت دارم ؟
دختر : آره ... ولی ... آخه ...
پسر : من قول می دم برای خستگاری بیام و بگیرمت !!!
دختر : جدی میگی ؟ ( و قند توی دلش آب می شه ! )
پسر : آره عزیزم . زندگی بدون تو برای من معنی نداره !
دختر : جدی ؟ ( ایندفعه با یک نگاه عاشقانه به پسر ! )
پسر : آره قربونت برم ! ( با یک نگاه عاقل اندر سفیه به دختر ! )
یواش یواش دل دختر نرم میشه و بالاخره رضایت میده !
...
پسر : پس بریم ! ;)
...
...
...

 

عصر همان روز
---------------------
زیینگ ......... زیینگ ..........
پسر که بعد از رفتن دختر به خواب عمیقی فرو رفته بود ! در حالیکه خسته است بازحمت و غرغر گوشی تلفن را بر می دارد !
هفته پنجم
----------------- 
دختر : سلام عزیزم . چیزی که دفعه پیش میخواستم بهت بگم این بود که دوستت دارم ... عاشقتم ... زندگی بدون تو برای من هیچ معنی نداره . تمام آینده خودم رو با تو می بینم . اگر تو نباشی زندگی برای من هیچه !!!!
وکلی دیگه از این حرفهای پوچ و صد من یه غاز ! و پسر باور می کنه !!!
.
.
.
 
هفته ششم
------------------
.
.
.
پسر : امروز یه دختری تو خیابون امد ازم آدرس پرسید , منم ...
دختر : دیگه چی ؟ دلمو شکستی ! تو که میدونی من چقدر حسودم ! چرا این کارو کردی ؟
پسر : من که کاری نکردم ... فقط جواب سوالشو دادم !
دختر : یه قول به من میدی ؟
پسر : آره
دختر : قول بده دیگه با هیچ دختری حرف نزنی .
پسر : باشه عزیزم . قول میدم !!!
....
....
....
روابط سالم صمیمی و رمانتیک و نه [...] ادامه دارد .
....
 
ماه هجدهم
------------------
....
....
....
دختر : برام خوستگار اومده !
پسر : غلط کرده ...
دختر : چرا ؟ خوب طوری که نیست . اونم بالا خره آدمه !
پسر : ما کلی قرار مدار با هم داشتیم , حالا میخوای انو بذاریش جای من ؟
دختر : یه چیزی رو میدونی ؟ اون هیچوقت نمی تو نه جای تو رو بگیره !
پسر : من چیکار کنم ؟
دختر : نمی دونم ! فقط به من فکر نکن ! من اگه بدونم تو به من فکر می کنی یه آب خوش از گلوم پایین نمیره !!!ببین , برو زودتر زن بگیر !!!
پسر : حسودیت نمیشه ؟
دختر [در فکر و خیالش ] : من میدونم چرا !!!
...
...
بعدش مدتی پسر از خاطرات خوش گذشته میگه و دختر هم برای خالی نبودن عریضه سنت آبغوره گیری رو اجرا میکنه ! ; )
....
دوران خوش دختر و دوران تحول پسر میشه !
....
دید پسر نسبت به دختر عوض میشه , قلبش نسبت به واژه هایی از قبیل دوستت دارم , عاشقتم , زندگی بدونه تو برام هیچه , و بقیه واژه های زیبا ولی پوچ اینطوری مقاوم میشه !
         ^^^^^^^^^
سبک زندگیش عوض میشه و خیلی تحولات دیگه ... !
 
                        ***************************************
 
حالا اگر در آینده مورد مشابهی برای پسر پیش بیاد :
 
روز اول
---------------
پسر : سلام
دختر : سلام
پسر : میای خونمون ؟
دختر : نه !
پسر : مگه به من اعتماد نداری ؟
دختر : چرا ... ولی خووووب !
...
در اینجا پسر مراسمی موسوم به مخ زنی را انجام میده و البته موفق هم میشه .
 
( علت موفقیتش بلد بودن انبوهی حرفهای پوچ و صدمن یه غازه که تازگی از دختر یاد گرفته و برای مخ زنی کاربرد بسیار دارد ! )
 
پسر : تو که میدونی من چقدر دوستت دارم ؟
دختر : آره ... ولی ... آخه ...
پسر : من قول می دم برای خستگاری بیام و بگیرمت !!!
دختر : جدی میگی ؟ ( و قند توی دلش آب می شه ! )
پسر : آره عزیزم . زندگی بدون تو برای من معنی نداره !
دختر : جدی ؟ ( ایندفعه با یک نگاه عاشقانه به پسر ! )
پسر : آره قربونت برم ! ( با یک نگاه عاقل اندر سفیه به دختر ! )
یواش یواش دل دختر نرم میشه و بالاخره رضایت میده !
...
پسر : پس بریم ! ;)
...
...
...

 

عصر همان روز
---------------------
زیینگ ......... زیینگ ..........
پسر که بعد از رفتن دختر به خواب عمیقی فرو رفته بود ! در حالیکه خسته است بازحمت و غرغر گوشی تلفن را بر می دارد !
پسر : بله ؟ بفرماین .
دختر : سلام
پسر : سلام , چطوری ؟
دختر : مرسی , باهات کار دارم !
پسر : تو که یه ساعت پیش از اینجا رفتی !؟
دختر : می خوام دوباره ببینمت !!! فردا بیام خونتون ؟!!! (:
پسر [ در حالی که موفقیت بزرگی کسب کرده ] : چرا که نه ؟پسر : بله ؟ بفرماین .
دختر : سلام
پسر : سلام , چطوری ؟
دختر : مرسی , باهات کار دارم !
پسر : تو که یه ساعت پیش از اینجا رفتی !؟
دختر : می خوام دوباره ببینمت !!! فردا بیام خونتون ؟!!! (:
پسر [ در حالی که موفقیت بزرگی کسب کرده ] : چرا که نه ؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد